topbella

May 4, 2011

Alhamdulilah

Rasa syukur dipanjatkan pada ilahi dengan limpah dan kurnia yang telah diberikan...

Hanya kalimah alhamdulillah meniti dibibir melihat kepayahan selama berminggu-minggu telah dibayar...

Rasa lege bila dah dapat tengok result exam keluar...alhamdulilah Allah dah makbulkan doa..

~phewww~

Sem lepas memang buat aku naik gle study...esp aku yang sememangnya malas bab nak buat revision ni...tapi apa yang aku dapat really buat aku lege and puas hati dengan usaha yang aku dah buat..but it still dont stop there much more afford to put for me to achieve the deAn's list...

.:. Mr Calculus for Biotechnology--> aku x put high expectation sebab first time go through soalan-soalan dy memang aku dah nak fade up dah..sebab aku rse sume soalan dy xde pn dlm syllabus..frustated gile...bcoz of that aku just harap x failed je...tp alhamdulilah result yang obtain memang xde dalam jangkaan....syukur2 YA ALLAH...

.:. Mr Islam,Knowledge and Civilization--> result aku tuk subject ni memang same dengan result UNGS2030 dulu..syukran jazillan dr.razak sebab bagi aku result terBAIK tuk subject dr ni..hehehe..Syukur YA RABBI...

.:. Miss Biostatistic--> subject ni memang payah la tuk aku sampai aku risau nak tengok dapat apa...at last aku still manage tuk excel dalam subject ni..xsangke2...Syukur YA RAHMAN

.:. Mrs Biochemistry--> subject ni memang buat aku sewel mengadap sume metabolism and processes yang dy ada...tp thanks la Dr. xfailedkn aku yang xsuke nak menghafal2 ni...Syukur YA RABB..

.:. Miss Molecular and Cell Biology--> memang best study subject ni tapi ble exam memang xboleh nak jangka apa yang dy nak tnye...tapi alhamdulillah aku still manage nak constantkan result aku..syukur YA RAHIM...

last but not least,

.:. Miss Bahasa Melayu for Science--> tah la ape yang aku tulis dalam essay 2 yang buat aku boleh score subject ni...aku bersyukur sebab soalan2 dy xsesusah yang aku sangka...Syukur YA RAZZAQ

apa pun result yang aku dapat aku still bersyukur sebab aku yakin pada prinsip usaha,berdoa and tawakal...tiga prinsip ni kene sejalan x boleh gugur satu prinsip pun...

but the thing is i dont have any repeated paper which i hate it most...Syukur YA ALLAH...anything happen it always related to Allah...Alhamdulillah ya ALLAH...


for the next coming semester in September..it will gonna be the best semester than this semester...i'll be waiting for you new semester!!!

~Ya Allah Ya Tuhan ku berkatilah semester yang bakal ku tempuhi nanti, AMEEN

No comments:

Post a Comment

few things that i hate most:
smokers,bully,disrespectful and ungrateful person..
few things that i love most:
family,friends and you all..