topbella

March 21, 2010

Aku jatuh cinta lagi...

hari yang dijalani tidak sempurna tanpa menatap mukanya...
saat bersamanya aku umpama tidak berpijak di bumi nyata...
segalanya bgaikan fantasi yang tidak dapat digambarkan...
aku tenggelam dalam keasyikan bersamanya...

cerita yang dikongsi sering menciptakan pelbagai perasaan
memberikan satu bekas di hati dan sukar dilupakan
memori sering memutarkannya kembali

gembira sedih tertawa

bermotivasi tinggi bersemangat

adakah anda juga pernah merasai apa yang aku rasai...hari ini aku bersiap seawal pagi untuk menemuinya...hati ini melonjak keriangan...akhirnya kebosanan yang membelenggu akan berakhir...fuh syukur....lepas ni aku de la rasa boring sangat dah...dia dah ada...setia menjadi teman di waktu aku kebosanan...aku memilih untuk menemuinya di PWTC...wah seronoknya...tak sabar rasanya...harap-harap aku tak dikecewakan...
Alhamdulilah detik aku menyentuhnya hati berbunga...rasa rindu di hati kian melembur...saat itu dirasakan bagai penantian selama ini berbaloi...hatiku tersenyum bahagia...syukur dipanjatkan kepada Ilahi...

inilah hari yang tunggu2 utk memiliki apa yang aku mahu selama ini

setiap booth yang ada aku lawati...menjanggah di keramaian orang untuk membolehkan aku mencari cintaku yang telah aku senaraikan untuk dapatkan...penat membelek peta PBAKL...pemberian seorang usherer kat situ...kaled budak engin cfsiium pj...time kasih ek klo tak mesti penat cari booth...


akhirnya semua cintaku yang telah aku cadang tuk memiliki telah pun aku beli...kaki dah penat pusing2 sekitar PWTC cari buku-buku...so im going back to place where i belong...

nilah hasil pencarian...habisla almari penuh...yahoo...koleksi dah betambah

aku jatuh cinta lagi pada buku2...hahahahha

~kredit 2...k.ahda,k.qayimah n yantie sbb sudi ajak pegi PBAKL...

2 comments:

Fate, hah? said...

WARGGHHHH!!!!!
jeles2!!!!
waaaaa......nak itot~~~~='(

...huh... said...

haha..2 r..bkn nak ikut wan dtg sni...wan pn g book fair...sok kmi nk g pasa mlm..hehehe

Post a Comment

few things that i hate most:
smokers,bully,disrespectful and ungrateful person..
few things that i love most:
family,friends and you all..