topbella

June 20, 2009

aktiviti hari ni...

huhuhu...penat nyer ari ni...rasa kaki cam nak tercabut doe...hari ni aku kene teman somebody ni gi beli barang untuk hias board...fuh first time ak kuar ngan Shaz...name penuh dy Shazlenna, president hisbah aku...hisbah ni floor group untuk villa aku kat campus...hahaha...macam2 kerenah dy...yang best tentang dy..gelak dy fuh..kuat beb...selain aku de r kawan ak sowg lagi dy pija...doe dy jenis selambe je..setia je ikut shaz tu melangkah..hahaha...kitaorang cam agak tawaf kat shopping komplex...jap masuk mph..jap masuk jusco...kuar jusco masuk plak carefour...hahaha..penat..dalam jusco boleh plak kiteorang buat sengal2...hahha..kiteorang cari barang tapi tak jumpa then panggil la pekerja dy carikan barang2 yang nak..sian dy amek sumer barang2...hahha...dengan muke sengal kiteorang pun mintak macam lagi tanye 2 tanye ni...malu beb...tapi syok gle...hahha...balek 2 pulak aku sebok2 wat keje...aku,shaz,pija n sowg gi, che name dy..bdk ganu...hahaha dengan gelak2 cam nak pecah bangunan kiteorang rajin gile wat keje...sebab penat sgt sumpai kiteorg x leh nak tdo...hahaha...sok lak pagi2 nak smbung wat board lagi...sok lg meriah coz sume line up telibat...arap pe yang kiteorg rancang n plan jalan r...hahha

Shazlenna...
bdk physical science...
ske gle gelak...dy ske gle wat blur2...
kecil comey....
pakai spec...
mulut x leh brenti...smpai dy tdo..
tp kdg2 tdo pn mulut dy gerak lgi...
hahaha...

mahfizah...
bdak ict..kdang2 serious...
kdang2 klakar...
tapi dy best gle...
caring gle...

che fadhila...
bdk medic...dy baek...
x banyak mulut tp kene stimulate skit br tau..
hahaha...dy best r...

thanx r frenz...cz sudi jd part of my life...hahha...

No comments:

Post a Comment

few things that i hate most:
smokers,bully,disrespectful and ungrateful person..
few things that i love most:
family,friends and you all..